ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Jeśli chcesz zwrócić spódnicę, możesz to bezproblemowo uczynić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Wykonaj w tym celu 3 kroki:

1. Skontaktuj się z nami na adres email: sklep@madamekier.pl, by poinformować nas o zwrocie. Nie musisz podawać przyczyny. (Nie odbieramy paczek bez wcześniejszej informacji na emaila).
2. Potwierdzamy każdą wiadomość maksymalnie do 24 ha ( jeśli nie dostałeś/dostałaś potwierdzenia, skontaktuj się z nami ponownie emailowo lub telefonicznie.
3. W ciągu 14 dni od zgłoszenia odeślij nam spodnicę wraz z formularzem zwrotu, który dostaniesz wraz z zamówieniem. Spódnica nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać wysłana w oryginalnym pudełku wraz z dowodem zakupu. Prosimy o emaila z informacją o wysyłce paczki zwrotnej z podaniem numeru listu przewozowego. To uchroni przed jakimikolwiem pomyłkami ze strony przewoźnika.

Pieniądze (koszt sukienki) zwracamy na wskazane konto bankowe w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru wraz z formularzem zwrotu.

Prawo zwrotu nie obowiązuje w przypadku, kiedy spódnica została uszyta na miarę.

REKLAMACJE

Jeśli chcesz zareklamówiać spódnicę, możesz to uczynić:

1. Wyślij nam informację na email: sklep@madamekier.pl o przyczynie reklamacji
2. Maksymalnie do (24ha) odpowiadamy na reklamację z dalszym postępowaniem.

Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego kontaktu emailowego (nie odbieramy paczek bez wcześniejszej informacji na emaila).